fredag 5 december 2008

God Jul


Det lackar mot jul godvänner. Bara en "påminnelse" såhär i debatten om Ipred. Ville bara påminna om det. Är det då inte läge att giva, snarare än att taga, av de som inget hava. Själv sitter jag i New York och tankar på piratebay så ögonen blöder. Nu några ord om mitt sinnestillstånd: Jag mår bra, bara fint, oroa dig inte mor. Jag "låg" alltså inlagd i våras innan jag flyttade hit men nu mår jag fint. Ville bara klargöra dessa faktum då jag misstänker att mina senaste inlägg givit ett något oklart intryck om min position och mitt skick. Läser i "AB" om Joakim "Nätterqvist" som beklagar sig angående lagen "– Inte ens filmen Arn, som jag varit med i, går ju med vinst" Ett talande citat på många sätt, om det nu är ett citat. Över lag tycker jag det verkar var B-laget och föredettingar som beklagar sig, sorry Guillou men nu har du lagt strået på kamelens rygg. Nu blev jag lös i magen av allt vindrickande, på återseende.

Inga kommentarer: